helt jävla seriöst.

''Till en person :  Jag är den jag är. Jag har alltid varit den jag är nu. Dock har jag kanske inte visat det lika tydligt, care? . Du kan inte få mig att ändra mig. Palla dampa om jag säger ''K''. Det är min stil och antingen får du acceptera det eller skita i det. Jag bryr mig inte. Jag ändrar inte på mig för någons skull. Inte för någons. Och om jag börjar sminka mig svart och sotigt ? Jag väljer väl själv hur jag vill sminka mig eller är du min mamma helt plötsligt. Och bästavän ? Haha herregud, never. Du är så jävla falsk . Vem vill vara vän med en falsk människa ? Inte jag ialllafall. Så antingen ändrar du dig och slutar vara falsk, eller så är du falsk och håller på att dampa loss på folk . Men då kan du kyssa mig i arslet och säga hejdå .''

Förlåt  för orden jag använde, men jag är så jävla förbannad just nu. Och det kommer ju knappast att gå över . Jag orkar inte längre. Jag ger upp .. Hejdå -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0