2010 part two..

Januari : Började femman.känns smått. Började umgås väldigt mycket med alice.



Februari: Umgicks fortfarande mycket med alice.Elin blev snabbt en del i ''gänget'' och vi tog dagens outfitkort i skolan för vi tyckte det var coolt. Och ja, vi var ju jävligt coola på den tiden :) saknar det som fan.




Mars: Vi åkte till england i början av Mars för att fira mormors födelsedag. Roligt roligt.Sedan träffade jag Louise ett tag också<3



SNYGG

April:
Jag fyllde tolv. Tyckte det var väldigt stort.Lånade också pappas kamera utan lov att ta bilder på mig själv(: cuuling var jag.Alice och jag var inte med varann på fritiden så mycket.Var mest med tiffay&emma.




Maj:
Harry & Pia kom till sverige. Jag och alice träffades några dagar igen på fritiden, vi började även ''modella'' då med varann ^^




Juni:
Vi slutade på ängabo och jag fick ''han''.Klippte även av mig håret så det blev kort.Hatade det först men älskar det nu.Ångrar mig ibland :)


FIN<3

Juli: Sommardagarna/kvällarna spenderades med Louise. Sen åkte vi till hennes mormor & morfar för att fika.Saknar det <3



Augusti: Kände för att våga håret fick det till afro : ) började träffa alice igen .





September: Började vara med tiffany,började lyssna på lostprophets och ah. Hade en grym tid.Tiffany och jag gjorde chokladpudding och började skjutsa varann igen^^





Oktober: Hängde ett tag med alice & elin. Sen blev det tiffany och johanna. klädde ut oss oså, dom bilderna kommer någon annan dag.




älskar dig.<3

November:
Blev lite av en ''wb fjortis'' ett litet tag. Hittade bara en bild ifrån November. lägger upp fler imorgon.


December:
Hänger med tiffany rätt mycket.Har det bra helt enkelt..



Har jag förändrats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0