2010 part one.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja det kan man väl säga.
- Höll du några av dina nyårslöften?
Nej , har inte haft något i år.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
- Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte vad jag kommer ihåg.
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Dra iväg med buss till havet utan föräldrar. hur Underbart vore inte det påen skala?
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 juni. <3
- Vad var din största framgång 2010?
Vet faktiskt inget speciellt.
- Största misstagen?
Gjorde slut med en underbar person.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jap.
- Bästa köpet?
Min foundation , really needed. och min dubbelring utan tvekan.
- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smink , pommes & donken.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommaren, vänner och han
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
if we ever meet again
grenade
mikrofonkåt
baksmälla  och massa fler.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var väl gladare tror jag. Fick personen jag ville ha, det gjorde min dag den dagen<3
- Vad önskar du att du gjort mer?
Hm..typ åkt ut och solat mer och badat under sommaren
- Vad önskar du att du gjort mindre?
Ödslat så mycket tid på dig.
- Var du kär i år?
Jag avslutar 2010 med att vara kär och börjar 2011 med att vara kär, samma person som för 1 månad sen.Ja
- Hur många förhållanden?
Vet inte,har försökt mig hålla undan att bli sårad.
- Favoritprogram på tv?
Desperate, Gossip girl & vampire diaries
- Bästa boken du läste i år?
Harry Potter böckerna ^^ i´m a geek.
- Något du önskade dig och fick?
Han
- Något du önskade dig men inte fick?
så är det alltid , så ja klart. men ska få 2011
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var med tiffany,sen träffade vi emma och bara hade allmänt roligt.
- de bästa människorna du umgåts med?
finns massa men den som varit vid min sida mest är nog tiffany.
- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Oh ja. Matilda,bli modigare.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
humörsvängningar?haha nej men vet faktiskt inte :)
- Vad fick dig att må bra?
vänner,pojkvän & musiken
- Vem saknade du?
Han<3
- De bästa nya människorna du träffade?
S, Han och Johanna
- Årets sötaste?
Louise<3
- Årets största kärlek?
Han<3
- Årets bästa?
sommaren med Louise Hammar. it was epic !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0