10 december- 12 december.

Okeii.Nu ska jag berätta om mina planer för helgen. Ska göra ett schema i slutet av veckan (?) frågan är bara om jag hinner. Men nu ska jag iallafall berätta vad som händer :) Gör ett sånt där litet schema.
Fredag: Skolan osv. Sen slutar vi typ 15.10 seegt men care.Sen åker jag hem och då är förmodligen Eva,Kevin och Joshua hemma hos oss. Joshua och Kevin är engelska. Eller Joshua är typ halv svensk och halv engelsk. Min kusin är han iallafall och är lika gammal som mig. Min älskling. Sen så fyller min mamma år så då ska vi ha ''kalas'' på kvällen för henne :)

Lördag : Vid typ 10.00 ? så tar vi tåget ner till göteborg. Och tar oss vidare ner(?) till liseberg och kollar lite. Sedan så går vi till isbaren på lisse. Och är där en kvart. Sen bär det av t huvudresturanten för julbord. Joshua och jag är nog klara ganska snabbt och sen kommer Joshua och jag springa runt på lisse som två barn som är där för första gången. Haha så är det alltid :)

Söndag: Joshua, Eva & Kevin åker hem :( Och vi ska la typ bara chilla och spela kort tror jag. Det blir rätt soft :)
Ja, det var väl schemat för helgen. Kommer ju lägga upp ett snyggare schema för hela veckan imorgon kanske om jag orkar fixa eller så fixar jag nu. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0