hissochdiss

1.Malmö .
älskar malmö något enormt . Saknar :'(
Malmöfestivalen !!!! aja malmö får hissas ;D
2.England .
Ååh gud , england så sjukt fantastiskt . Kusiner där , Moster där , Kompisar där massa där !
Älska england ! England får hissas idag :D
3.Chokladflarn !
så sjukt j*vla goda ! älskar dom så dom får hissas idag också ;D<3
1.Kissie .
asså okej i VERKLIGHETEN kanske Kissie är jättesnäll men har ni läst hennes blogg ?
OMG säger jag bara så sjukt tyken , hon verkligen asså gud jag stör mig på henne
hon blir på dissa-listan idag :)
2.Mitt hår !
inte borstat , inte plattat har inte gjort någonting med det ...
väldigt jobbig , jag va sjuk igår så då borstade inte jag håret , så världens största tova därbak ;//
så mitt hår dissas :D
3.Killar med röda fjällräven jackor,
nej inte snyggt alls . Hatar det rent utsagt.Svart ok  men inte rött ;/
tycker synd om er killar som bär röd fjällräven jacka :/
det dissas !
är med min kusin nu så vi ska dra , pusstja bitche´s :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0