ny dag , nytt blogginlägg nr 1

Heyy, nu har jag börjat med det här : blogga varje dag . Det kommer som sagt då gå lite sådär för jag är ju inte världsbäst på att blogga direkt *ängel* I skolan idag så typ va det askul,för A fick en j*vla tönt i 4A att gråta och han gråter aldrig , asså ALDRIG ! aja han heter iallafall Joakim . Sen typ höll dom på att kaxa emot och då fick dom stryk på riktigt utav A då . Annars har det la inte hänt så mycket idag då ? Några ifrån 5C kom in och kastade snöbollar på Joakim och Kaninen ( Albin ) och Nicolai hahaha , rätt åt dom ! Okej nu är jag värsta taskig , men dom är helt störda på allvar.JAG ÄR INGEN MOBBARE om ni missuppfattar det jag skrev.;) Aja men nu ska jag gå och äta lite flingor för jag har inte ätit något idag . Jag typ är helt dampig för jag äter typ äpple i skolan , liiiiiite lunch , och sen äter jag faktiskt inget mer . Aja men ni får ha det bäst , så hörs vi imorgon . Kommentera min blogg & tipsa folk om den.
mobilbild
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0