Löften

Okej. Jag har faktiskt ett,eller ja jag har flera men ett ''stort'' nyårs löfte. Det är att,jag fick inte en kille förra året (mitt förra löfte) och mitt löfte är att,jag ska ha honom i år. Så är det liksom bara. Sen har jag många små löften.Till exempel '' Jag ska inte låta någon få känna att dom bestämmer över mig,dom ska inte få köra över mig.Och jag ska försöka sluta umgås med folk som hela tiden gör mig besviken.'' Det dåliga är att dom som gör mig besviken,är dom jag älskar mest.Men det är så det är.Jag ska aldrig ,aldrig ta förgivet att dom jag älskar mest, är dom som bryr sig mest. Något knäppt jag kom på för flera år sedan.Men det är ju en stor lögn bara.


Hur som helst. På Måndag ska jag vara med Alice och Emilia.Det kan gå hur som helst^^.Nej skoja bara. Vi ska till grillspettet och äta,lite senare på dagen.Innan kanske vi går på stan eller något. Vi har faktiskt inte bestämt någonting än. Förutom att vi ska äta såklart.Kanske är hemma hos Alice eller någonting.

Känner att jag kommer med så intressant fakta om allt.Kommer kanske något tips snart.Jaja Pussssssshej♥(fjortis) CARE/


i miss those times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0