Tiffany!

Har tråkigt så jag gör lite test ;)



OM DIG
Namn - Tiffany
Bor - Typ göteborg^^
Syskon - Lillebror Devin,storasyster Nathalie och två andra systrar som jag inte träffar.
Född - 30 maj
Ögonfärg - Grön
Längd - ca 167-168
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger:)
Stjärntecken - tvillingarna
Hårfärg - mellanblond
Födelseort - mölndal


DAGENS
Låt - Flyleaf-Sorrow
Saknad -
En kille.
Kläder - Leggings, linne och tshirt:P
Underkläder - trosor bh
Mat - Kommer inte ihåg :P
Köp -  En såndär nyttig choklad

Göra sen - inget. jag e sjukt arg/ledsen just nu.
Godis - inget.
Pinsammaste - För mycket.

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
nej
Tycker du om godis -
Hur många gånger i veckan äter du godis- ngn gång då och då
Äter du oftast nyttig mat - neeej 
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland.

Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - mjo
Du tycker att du själv är smart -
Vad är det sämsta hos dig - jag blir lätt arg xD
Vad är det bästa hos dig - fuck inget typ.
Har du bra självförtroende - inte så jätte bra.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - hur ska jag veta?
Du tycker om att vara med tjejer/kille -  Jo
Känner du dina grannar - några :)
Vad har du för färg på dina underkläder idag - svart
Äger du några Björn Borg kalsonger
- nej 
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du något instrument - nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - massa
Har du några tatueringar - ne
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ett antal 100 ggr typ.

Tycker du om djur - nää

BRUKAR DU...
Sova -
ja.
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Skada dig - nej.
Klä dig i svart - då och då.
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - ja
Gå i skolan - ja  
Gå i kyrkan - nej.
Ljuga - ibland
Vilja dö - typ ibland.

HAR DU...
För många vänner
- man kan inte ha för många vänner.
Förföjelsemani - Nej 
Någon annan psykisk sjukdom? - nej

Skadat någon? - ja
Färgat håret - ja typ 1000 ggr.
Några piercnings - Ja.

Några tatueringar - nej 
Egen dator - ja 
Gjort bort dig rejält - vem fan ahr inte?

ÄR DU...
Snäll - tror det.

Snygg - nej.
Söt - nej.
Kort - nej.
Klantig - ja.



Har tråkigt just nu, är lite sådär smått ledsen och lite arg. Inte på dig Matilda om du trodde det :P

till en person:

Ju mer jag umgås med dig desto mindre gillar jag dig. sorry, men det är nog snart slut mellan oss.


// Tiffany, ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0