Test ;)

Har tråkigt så jag gör lite test ;)



OM DIG
Namn - Matilda
Bor - Alingsås ;-)
Syskon - Storasyster Rebecka
Född - 29 April
Ögonfärg - Brun/Svart
Längd - ca 1,65-166
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Miss left
Stjärntecken - oxe
Hårfärg - Brunett just nu
Födelseort - Borås tror jag.


DAGENS
Låt - lostprophets - 4 Am forever
Saknad -
Farmor
Kläder - Linne och jeans
Underkläder - trosor bh
Mat - Sallat och Fläskfilé :)
Köp -  Gooodis

Göra sen - titta på film :)
Godis - Nappar, kinasnacks och bublizzzzzz
Pinsammaste - Tiffany vet nog ;)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -
nej
Tycker du om godis - jag är en fläskpadda ju ,
Hur många gånger i veckan äter du godis- Typ varje dag
Äter du oftast nyttig mat - neeej
Tycker du att du själv är söt/snygg - när jag har fixat mig :)

Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - ja :)
Du tycker att du själv är smart - nej.
Vad är det sämsta hos dig - jag blir lätt arg xD
Vad är det bästa hos dig - jag har humor och typ lätt att bli vän med ;))
Har du bra självförtroende - nja..rätt så
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet itne inte så lite iaf..hihi
Du tycker om att vara med tjejer/kille -  joråa
Känner du dina grannar - några :)
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit
Äger du några Björn Borg kalsonger
- nej 
Hur många? - 0
Är du en Björn Borg-fjortis ? - hela tiden. nej
Gillar du skolan - ibland
Har du någon gång skolkat - ja, vem har inte ^^ ?
Spelar du något instrument - nej, ingen tålamod. 
Sporter/aktiviteter har du gått i - Inget än så länge, funderar på fotboll typ
Har du några tatueringar - nej, inte än.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - många xD
Tycker du om djur - jadå

BRUKAR DU...
Sova -
nej :o det är klart >.<
Ta mediciner du inte borde ta - whuut ?
Skada dig - inte med mening
Klä dig i svart - ibland
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - det händer knappt
Gå i skolan - ja -.-' 
Gå i kyrkan - jodå, hela tiden. nej -.-'
Ljuga - händer
Vilja dö - har hänt

HAR DU...
För många vänner
- går inte ha för många ^^
Förföjelsemani - Nej haha eller kanske lite (a)
Någon annan psykisk sjukdom? - inte vad jag vet i iaf xD

Skadat någon? - hehe ja xD
Färgat håret - många gånger xD
Några piercnings - Neeeej

Några tatueringar - nej inte än skrev jag ju ?
Egen dator - ja typ
Gjort bort dig rejält - haha ja xD

ÄR DU...
Snäll -
det kan hända :D
Snygg - ibland kan jag väl tycka att jag är det xD
Söt - ibland tycker jag det
Kort - Bara enligt mig typ ;p
Klantig - haha ja xD


Kommentarer
Postat av: Tiffany :)

Du har ju 39 i skostorlek? och detta testet tog du av mig^^ och lostprophets.. :)

2010-09-12 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0