skriva av mig lite del 2.

Du är underbar, och jag älskar dig verkligen mest  .Ditt hår , ditt leénde och din personlighet. Asså gud jag dör.
Varje gång jag ser på dig så blir jag varm inombords det enda som kan bli bättre nu är om du frågar chans på mig.
Du är verkligen helt fukking perfekt, visst ingen är perfekt men du är mer eller mindre perfekt. Och visst
vi pratar aldrig typ men vi smsar och snackar på msn och det känns som att jag har känt dig aslänge på det viset.
Vid varje sms jag får av dig så dunkar mitt hjärta lite mer och mer för varje gång
.<3

I love you most of all .

Du betyder mest för mig och jag hoppas du förstår det .


Ville bara skriva av mig, inte så intressant kanske men min blogg och då skriver jag vad jag vill ..


I never thought i´d be in love like this . .
I´m in love with you

Kommentarer
Postat av: Louise ♥

Lycka till :) <3

2010-09-11 @ 15:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0