Sitter här med lille Orvar.

Hej på er igen ! Va duktigt utav mig att uppdatera så på morgonen eller hur ? ;-)

Sitter som sagt här med Orvar ( A ) och vi ska snart dra till skolan hah.. eller inte !
Men vi ska möta Kurt vid blå kiosken klockan fem i nio . Då har vi en kvart på oss till skolan .
Vi är alla 150 år och vi går i sexan . Vi har gått om några år ..Om ni förstår vad jag menar ;) * skratt *
ha ha !!! Vi har en bra klass, dom är dock  några år yngre än oss .. Ja dom är ju 12 år och vi är 150.

Nejdå jag skojade lite grann. Men jag och A sitter här och skrattar lite grann.

Vi ska möta E vid blå kiosken sen också , fem i nio då har vi en kvart på oss till skolan förfan.*Skratt*

Nu ska jag och A gå och ..ja ehm vi ska ha lite ''skojj'' HA HA, om ni förstår vad jag menar ...;-)

GÖRA MILKSHAKE´S SÅKLART  VAD FAN TRODDE NI ERA JÄVLAR? VAVAVA

Vi är seriösa -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0