schema över skolan typ

fick idén från tiffanys blogg. mihhihi ,

Måndag : Vi hade SO, svintråkigt sen hade vi NO och LUNCH. Svenska i 1 timme sen engelska och sen matte, vi slutade 15.00 och börjar 9.10

Tisdag : Svenska 50 min , B-språk för mig spanska ;) SO matte LUNCH NO och engelska, tisdagar är sega ;) vi slutar 14.20 och börjar 08.10

Onsdag : Morgonsamling i aulan , Svenska , Slöjd för mig träslöjd ;) LUNCH rast 45 min NO 30 min rast sen SO, vi slutade 14.25 och börjar 08.10

Torsdag : Musik 60 min , LUNCH rast 45 min IDROTT , matte svenska visst är det en rätt så kort dag? vi slutade 14.50 och börjar 09.25

Fredag : Matte, mentorstid idrott LUNCH , spanska ( b-språk ) bild och svenska haha och massa raster emellan. Vi slutade 15.10 och börjar 08.10

rätt nice ändå .


Nu ska jag börja fixa min nya header och design , wiiiiieee !
Kanske är klart i slutet av september ? Nej då det tror jag inte men kanske :)

Ciao ♥

Kommer ni ihåg bilderna?  sen i vintras är dom :D

Kommentarer
Postat av: /Elin

haha det va kul :P

2010-09-12 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0