Vila i frid..

Ibland känns det som om du fortfarande är här. Som om du är i lägenheten i Spanien och väntar på oss.
Kan verkligen inte förstå att du är borta. Jag hoppas att du har träffat farfar och att ni har det bra där uppe.
Det är sjukt svårt att skriva om detta eftersom att jag fortfarande gråter när jag tänker på dej , det har gått 5 år.
Men usch det känns som att du dog igår. Jag saknar dig så sjukt mycket , allt jag gör gör jag för din skull ...
Vi hade våra stunder , även om vi inte träffades så ofta eller va själva när vi träffades men , när vi var i spanien dom
sista åren så hade vi jättemysigt du och jag . Jag hoppas att du tänker på mig , och att du vakar över mig och att du
är min skyddsängel. För det vill jag att du ska vara och om du kan läsa detta vilket jag hoppas att du kan så ska du veta att dessa orden kommer rakt från hjärtat för jag älskar dig sjukt mycket, kan verkligen inte beskriva det . Du var underbar mot mig , du köpte godis till mig när jag ville ha även om det var på vardagar (ler) du var en sån farmor som alla vill ha . Du var helt underbar ! Nu har tårarna börjat rinna ner för kinden . Jag kollade i ett fotoalbum igår kväll , så såg jag en bild på dej , och jag började gråta otroligt mycket. Kan verkligen verkligen verkligen inte förstå att du är borta. Och egentligen behöver jag inte skrivs att jag älskar dig och allt det för det vet du redan .
Jag hoppas att du kollar ner på oss ibland , för jag kollar upp på dig hela tiden ! Vila i frid underbara ängel ..
Jag älskar dig Ruth Lidén + 2005 * 1929
Rest in peace .

Kommentarer
Postat av: varför bryr du dig ?

Gud så vacker text. Du borde bli poet eller nåt.

Asså skriva dikter och så,du är verkligen bra på´t.

Älskar din blogg förresten !!

2010-06-23 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0