jag lovade ju trots allt :D

Jag sa igår att jag skulle berätta om skolavslutningen och det ska jag göra nu .
Jag är som sagt en kvinna som håller vad jag lovar höhö :)
Ja  , femmorna och sexorna ska ju byta skola väldigt trevligt kommer det bli. Vi hade avslutningen i gympasalen ja lite ovanligt för oss också , eftersom vi alltid är på skolgården . Men det regnade och var inte alls roligt väder i fredags som dom flesta utav er kanske la märke till ? För en gångs skull hörde man iallafall vad rektorn sa , inget speciellt men , hon hade lika gärna kunnat sagt något viktigt  inte för att hon brukar det men . Men lite hemskt var det eftersom att vi inte ska byta förräns i sexan egentligen. Sen så gick vi till klassrummet till 11 ungefär och tony pratade lite om våra 2 år med han . Sen fick vi fika och massa ;) Nog om det !
Jag la mig väldigt tidigt igår kanske ni märkte ? Alice och jag hade sovit hos min mormor i måndags till tisdags igår alltså. Vi var vakna jättelänge så jag var verkligen skittrött igår . Nästan så jag hade kunnat somna i soffan ;)
Men nu ska jag lägga ut bilderna från skolavslutningen tror jag :) Eller jag lovade ju det , så jag måste hihih !
Puss snyggingar ;) ♥
Ha en fortsatt trevlig för middag .
tyvärr kommer det bara 2 bilder !
Hihi jag äter någon slags kaka som heter ''drömmar''
och elin , ja vem vet vad hon gör ? :)
Alice ( jeansjackan )
Elin (Vita koftan )
Hanna ( Vita t-shirten typ )
Står och snackar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0