moore fact...

Jag tänkte berätta lite om hur jag är som person idag , det blir intressant :D
Jag är nog ganska konstig av mig, och ganska blyg iallafall när jag träffar nya människor.
Sen så har jag ganska sjuk humor, det har tiffany och jag gemensamt faktiskt, ihihih skoja.
Jag är ganska omtänksam även om man inte tror det om mig, sen kan jag vara en jävla bitch ibland,
men säg mig  vem kan iinte ? liksom. Jag kan tjöta hål i huvudet på folk och vara jävligt provocerande.
Och som sagt så är jag en sån som tror mig själv och säger vad jag tycker och tänker , hmm ? trodde ni inte va ?
Jag blir faktiskt lätt arg och lätt ledsen . Jag kan hänga ut jävligt många i bloggen om jag vill men jag vill inte det :)
Så elak är jag faktiskt inte, jag är väldigt trögfattad också haha tro det eller ej men så är det faktiskt hahahahaa..
NÄ'ÄÄ ..ö. skoja men ja så är det. Så nu vet ni att om ni vill få mig arg behöver ni inte säga mycket , kanske typ''IDIOT'' om man är seriös det vill säga. Jag tar ganska mycket saker på allvar men ja, jag bara är sån..
Ska dra nu  , ses ciaooooo .
Och ni behöver inte erkänna jag kan erkänna åt er , Jag VET att ni ÄLSKAR mig !!
jag älskar mig själv också (a) Inget å skämmas över


ser ni , rätt så söt. rätt så ? hahah riktigt söt faktiskt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0