hiss&diss



Att tiffany har börjat blogga igen ;)
För hon ska börja blogga på riktigt
det kommer bli asnice för att då kan
hon och jag typ tävla om vem som får
mest besökare, hih nejdå men det ska bli kul
att hon börjar på riktigt liksom , :D


Mammas mat
jag älskar min mammas mat.
speciellt hennes tacos och hennes
citronkyckling, supergott är det :D

Blixt och åska
åska är mysigt ja..
men inte blixtrar :o
usch , det dissas idag...


Regn på sommaren
sommaren betyder väl sol ?
och efter vintern 2010 behöver vi det.
herregud, afrika får all sol , dom har ju det jämt.
dags att ge sverige lite utav den värmen tycker jag..
regna kan det göra på hösten ...


Puuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0