Bloggen !

Jag har kommit en bit på väg , men bloggen är låååångt ifrån klar faktiskt.
Kommer säkert hinna  ändra design och header tusen gånger innan jag blir nöjd.
Sen ska jag byta ut massa kategorier och det kommer komma mycket roligare inlägg.
När bloggen är klar kanske i augusti någon gång, mina kusiner kommer den 4e så i en vecka
kommer jag inte att fixa med utseéndet på bloggen , kanske kommer något inlägg lite då och då..
Men vi får väl se när bloggen blir färdig, och när jag arbetar med bloggen kanske det kommer 3-4 inlägg
per dag, men sen ska jag bli aktivare och då kanske det kommer runt 7-8 inlägg per dag i massa roliga kategorier.
Sen så kommer det också komma massaaaa roliga bilder,  dels på mig och mina kompisar speciellt tiffany tror jag.
Dock så ska vi installera om något i denna datorn så allting försvinner, så att jag kommer flytta över alla bilder till
datorn där uppe, så att om jag sitter vid denna datorn så kommer det inte komma några bilder, mer information
om det kommer så klart komma när vi ska fixa det, så ni kommer vara medvetna om det iallafall . Men bra att typ
förbereda er nu tycker jag är rätt så smart ..
Måste bara säga att
i hate everything about you - three days grace är underbart bra !
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0