00:16

Sitter i storarummet med datorn i knäet. Båda föräldrarna har somnat så jag får vara lite tyst så att dom inte vaknar.
Funderar på att gå och lägga mig snart för jag ska träffa Louise imorgon hoppas jag ,eller ja det är bestämt fast det kan ju bli ändrade planer men det får vi hoppas att det inte blir. Och det var längesen jag gjorde videoinlägg eller hur ? Jag funderar på att göra det imorgon eller inatt :) Men blir det inte inatt så blir det imorgon det lovar jag er :D
Funderar också på att göra sminkvideo eller något liknande . Va tycker ni ?
Jag är faktiskt riktigt trött , så trött så att ögonen går i kors. Kommer nog slockna framför datorn :/
nej så får det inte bli . Så jag ska nog börja dra mig mot sängen.

Nu har jag skrivit alldeles för mycket så vi ses imorgon !

Xoxo

inte världens bästa bild men lägger ut en bättre imorn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0