usb-kabeln borta

Förlåt att videoinläggen inte blev inlagda som jag skulle fixa men usb-kabeln är borta .
men men , min mamma städar mitt rum nu så att hon hittar den säkert .
Jag är jättelat för att jag ligger och kollar film i min systers rum just nu på
Just my luck med LindsayLohan som huvudperson .Otroligt rolig .
''Den handlar om en tjej som har otrolig tur . Allt går hennes väg tills den dag
hon råkar kyssa otursdrabbade Jake. Plötsligt är hennes flyt som bortblåst och hon inser
att turen överförts till Jake, gör hon allt hon kan för att finna honom för att få tillbaka sin tur.
Hon inser dock att det kanske inte är så onaturligt  att ha otur trots allt...''
Men nu ska jag se klart på filmen så bloggar jag efter det.
Ni får ha det underbart och ni borde se filmen !


puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0