vad ska jag välja?

Först ska vi hitta några alternativ i gaderoben !


Leta upp byxor/kjol i gaderoben




Sen så ska jag försöka välja vilken kjol / byxor jag ska ha
(då får jag ångest )

Sa ju det, ångest


Sen är det bara att prova och se vilket alternativ som passar bäst


Lite valmöjligheter som sagt

Jeans kanske ? Vad tycker ni



Sen ska jag välja tröja också


tre val (den med rosor använder jag inte ofta och den är snygg som oversize ibland)

Fast den passade rätt bra med jeansen ;)


Lite mycket svart va ?



Skull tshirt kanske  ?


Nu ska jag välja ''tillbehör'' det roligaste hihi

Rosa skärp om jag tar den tröjan kanske  ?


Limegrönt och rosa pärlhalsband till svarta linnet för att sätta färg på outfiten ?


Tiara till ''ros tshirten '' ? haha



Nu vill jag veta vad DU tycker jag ska ha på mig.

Jag vet att jag har svarta jeansen på varje bild typ men orkade inte byta under den stunden



Resultatet kommer lite senare  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0