1 augusti

Det var exakt 2 år sedan jag åkte till mallorca idag .
Vi var där i en vecka , den 4 augusti firade vi min systers födelsedag..
och jag tycker vi kan göra henne lite glad på onsdag för hon fyller ju somsagt år då.
Ska köpa present till henne också imorn eller så , har ni något förslag på vad man kan köpa till en 17årig tjej ? ;)
Jag lovar att den/dom med bäst förslag kommer få en länkning och mer besökare till bloggen så snälla kör igång !

En bloggare ska inte behöva be om kommentarer och det är just därför jag gör om min blogg, den ska dock inte se
ut såhär när den är färdig men jag har tagit en liten paus . Det tog typ hela morgonen för mig att göra designen...
hmm jag slösar bort den tiden för att ni ska få en finare bättre och intressantare blogg att läsa, det vill säga att jag
faktiskt gör allt detta för eran skull , ni tycker inte att ni typ är ''skyldiga'' mig att kommentera och så då va ? för att
det skulle göra det otroligt mycket roligare att blogga och jag skulle kunna räkna med att folk anmäler sig i tävlingar
ochsåvidare...Så jag ska göra bloggen bättre och se om någon kommenterar ..annars kan ni kanske räkna med en
liten bloggpaus där jag tar en paus från bloggen och funderar ut vad jag ska skriva som ni gillar och massa sånt . .
och bloggpausen blir isåfall av för eran skull , jag bloggar ju som sagt bara för eran skull eller ja mestadels eran ;)


Jag och oskiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0