TIFFANY GÄSTBLOGGAR!!!

Ja hej och godkväll kanske man ska säga ;)
Det är Tiffany som skriver, Matilda vet inte om att jag gästbloggar ens så.. Matilda när du ser det här: TA INTE BORT HAHAHA!!!!!
Har ingen lust att blogga på min blogg, så gjorde det på Matildas blogg.
Ja idag har jag vart med lite folk.. Typ först Malin och ngra killar, sen gick jag med Johanna och Karl, sen träffa vi Nadja och Mathilda osv.. E fan lite trött idag. Okej, inte trött.. Utan deppig :C

Jag hatar att inte ha kontroll över mig själv, och andra. Dom jag gillar. Jag vill ha kontroll över hur ''dom'' känner. Men det är inte alltid så lätt, för jag glömmer lätt bort och då verkar det som att jag iggar dom. Då kanske dom inte tror att jag gillar dom längre, och ja.. Det är svårt att förklara. Ärligt talat, detta låter inte som ett stort problem men för mig är det det just nu. Känns så JÄVLA(!!!!!) *ursäkta* tråkigt att jag är sånhär. Jag är på vippen att börja gråta, för jag orkar inte mer! Orkar inte mer drama, inte mer skit. Jag saknar DIG och jag vet att du gör det också egentligen. Synd att jag iggar dig så mycket, även om vi träffas typ varje dag. Jag glömmer lätt bort att säga något intressant, och jag hatar det.. Jag HATAR det. Asså, nää.. Har ju värre problem men just nu är detta i fokus.
''Oh how I miss you, I hope you forgive me, I hope you can let this go..''
PEACE, TIFFANY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0