The Hills..

Sitter och tittar på världens bästa program nämligen the hills ! Jag är verkligen kär i the hills ..

Jag funderar på att städa mitt rum idag också haha . Tänkte att jag kan inte ruttna framför datorn -.-
När jag börjar skolan kan bloggningen bli lite ja , inte som den är nu iallafall den kan bli lite mer normal
ni fattar ? Eftersom jag kommer kanske inte hinna blogga men , på rasterna kanske jag går hem och bloggar
men jag tror faktiskt inte att det kommer bli så ändå


JAJA DETTA VAR ETT JÄ*LA OINTRESSANT INLÄGG SOM VANLIGT.

Idag är jag grinig , har varit på bra humör dom flesta dagarna men idag är jag inte det .
Kan bero på det h*lvetes j*vla väder, förlåt för att jag svär men jag blir så jävla irriterad på det !
Jag bloggar mer lite senare när jag förmodligen och förhoppningsvis har lugnat ner mig


BREAK A FU*KING LEG !♥



jag år tvåtusenåtta, ingenting var bättre än nu -.-

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej! Nej då, jag blir inte ledsen! Det är inte jag som gjort designen, utan hämtad från blogghjalp.se Du får mer än gärna fixa en design åt mig! Kan inte sånt själv, så det är därför bloggen ser ut som den gör :( Du får gärna kontakta mig angående designen via mail eller på bloggen!



Love from Fridagirl <3

2010-08-17 @ 18:26:35
URL: http://fridagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0