Plattat hår och rätt snygg ''uppsättning''

Har plattat håret för någon timma sen , efter jag hade tvättat håret såklart...Fixade en rätt så extrem sidbena och fixade lite med håret . Istället för att jag ska sitta här och försöka förklara kan ni få se en bild ;)

första bilden
andra
tredje
Så ser det ut nu ...Men ni kan få se hur håret såg ut innan :)


tusen dubbelhakor -.- HAHA

Pussssss

afrohår typ ? ;)

Avslutar detta inlägget med en bild på mig när jag skulle tvätta håret :)

Använder mig utav head&shoulders schampoo och balsam :D

resultatet blev som sagt skitbra, så ist för att avsluta med bilden ovan så ...

avslutar jag med denna snygga bilden :) fin färg på håret va ?

Take Care

matilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0