ny kategori (kändisar)

ny kategori igen , hihih ;)
Nej men jag hade tänkt att jag ska kritisera några kändisar och det kan vara bra kritik också fast mest vad jag själv egentligen tycker om dom .
jag börjar med 5 stycken
Britney Spears - Hon var söt i början av sin karriär sen gick det neråt för henne men hon får 5 av 10
Lena - Älskar hennes låt satellite , den är otroligt bra, älskar hennes sångröst så 9 av 10
Håkan Hellström - Han är helt ok men dock inte min stil riktigt så  4 av 10
Anna Bergendahl - Helt söt är hon sjunga kan hon också dock så är this is my life lite tråkig men 9 av 10
Westlife - Smörsångare..dock så tycker jag att vissa låter är helt ok så dom får 5 av 10

Här är några som får 10 av 10
Linkin Park - Helt grymma är dom . 10 av 10
P!nk - Jag måste säga att hon är nog en utav dom bästa sångerskorna 10 av 10 ..
Robyn - Hennes nya dancing on my own är otroligt bra visst håller ni med ? 10 av 10
Usher - Han sjunger skitbra och är faktiskt jävligt snygg ... man smälter ju av hans röst 10 av 10
ska jag fortsätta med detta ?
eller
ska jag fortsätta med detta och ni får säga massa kändisar? :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0