'' you wanna be on top ..''

Allmänt test 1

Hur bor du: rätt fint , rätt stort :D
Brukar du komma i tid: aaråå
Hur lång är du: 164½
Kan du laga mat: makaroner pannkakor osv men ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Ska börja 6an på högstadiet ( östlyckeskolan)
Vad har du på dig just nu: bh trosor och ett linne
Har du någon fobi: HAHA JA
Hade du en bra kväll igår: den va bäst
Vilket är ditt senaste inköp: födelsedags presenter t syrran
Din favoritdryck på morgonen: issaft
Var fick du dina senaste pengar ifrån: morsan
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: Min systers gaderobsdörr .. ops!
Vem snackade du med senast: papa
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Saft eller Lääääsk
Alkoholhaltig favoritdricka: xider hallon ( smakade på mammas haha typ halva(a)
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår snackade för mycket
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Typ det räcker med att säga något jag inte tycker Haha
Någon jag stör mig på: Någon jag stör mig på , kissie och några fler
Intressen: Blogga osv
senaste person du kramade: Dedu
Senaste person du ringde: mormor
Senaste person som ringde dig: simon
Vad drack du senast: isvatten
Vill du ha barn: nån gång i framtiden tror jag det ja :)
Längtar du till din nästa födelsedag: JAAAAA :D
Har rakat dina ben någon gång: haha ja ?
Är du sugen på något nu: mmmh choklad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: Aa
Attraheras du av män med skägg: hahaha vafan ?
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop om ni menar popcorn
Brukar du baka: Nej inte ofta
Röstade du i det senaste valet: vafan  , jag är 12 ? :o
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: sådär , men ja det mesta
Vilken låt lyssnade du senast på: hurricane - rebound
Har någon annan sovit i din säng inatt: kanske
Vad tycker du är äckligt: bajskorvar i munnen :o HAHA nej men seriöst det 'r äckligt :S
Har du pengar på mobilen: Aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0