I never thought i´d be in love like this..

Gillar ni bilderna jag la upp ?

Mina favoriter är elin som diva ( när man ser hela henne )
och när man ser hela mig som emo och närbilden på ''fest''
och när man ser hela mig på ''hawaii''bilden hihi :D


NU ÄR JAG HOS MORMOR OCH HON LAGAr MAT. VI SKA ÄTA HAMBURGARE OCH DET ÄR ÄCKLIGT.
JAG HATAR FAKTISKT HAMBURGARE USCH FY OCH BLÄÄ !! SKA ÄTA POTATIS ISTÄLLET OCH DRICKA CIDER.
MEN THATS LIFE ! JAJA MAMMA OCH MORMOR VAR TASKIGA MOT MIG FÖRUT OCH DÅ GRÄT JAG HAHAHAHA.
HEJDÅ FOR EVER AND EVER  LIFES IS NOW OR NEVER FOREVER´S GONNA SLOW ME DOWN YOU´LL NEVER SEE
ME AGAIN . SO NOW IM GONNA CRY FOR YOU YOU´LL NEVER SEE ME AGAIN NO MATHER WHAT YOU DO.

fan , jag är verkligen ointressant och jävligt irriterande jaja hejdå  :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0