Detta har jag gjort sommaren 2010

Badat i havet varje helg typ .

Varit med kompisar .

Varit med kusinerna från england .

Fått jävligt mycket sol(solbränd ) .

Klaga över mitt hår .

Fått en ny kamera från morbror och mamma .

Fått högtalare till min och systers datorn asbra ljud .

Va ute i skogen och plockat svamp med kusinerna haha .

Varit i skogen och plockat blåbär med mormor och mamma .

Haft alice som sov över här och tagit kort med henne en massaa .

Varit med Louise typ varje dag i början och i mitten av sommarlovet.

Tagit sjuktfina och underbara kort med min vackra vän Louise Hammar .

Tjatat på att jag vill ha en ny mobil men har inte fått någon as störande :( .

Sovit länge typ varje dag och det va härligt som fan i love it really :D .

Lärt mig att ta bokeh bilder med kompaktkamera hihi .

Blogga väldigt ofta men också väldigt lite .

Bytt header typ miljoner gånger och ska snart lägga in en .

Gjort en blogg åt tiffany och fixat hennes header , design och bakgrund .

Gått och oroat mig över måndag 23e augusti för då börjar skolan .

Längtat ihjäl mig till england och hoppats att vi ska åka dit till jul .

Åkt till körn och så och på vägen hem därifrån såg jag en älg .

Sett sju älgar ute i simmenäs(?) och minst 10 rådjur .

Åkt till havet med alice .

Varit ensam hemma nästan varje vardag .


Det var väl allt, jaja hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0