det finns dagar jag tänker mer på henne än på dig..

Om det finns någonting som jag hatar så är det val.
Att välja är enligt mig något utav de svåraste som finns.
Ofta lider jag utav beslutsångest och därför gillar jag inte att prova på nya saker så mycket.
Utan gör hellre saker som jag redan vet att jag tycker om och som är kul.
Det kan gälla allt ifrån städer, resturanger, kakor på cafeer, umgås med vissa människor.
Ja, you name it. Men jag är lite sådan att tex; Om jag nu verkligen älskar London, varför då åka till typ Paris och riskera att jag inte kommer ha lika kul som jag hade i london? Dessutom har jag hört att fransmännen inte är särskillt trevliga...


Jag är fast.
Fast med ett val. Och det är tufft.
En del utav mig vill säga "Ja" men den andra delen vill säga"NEJ!"
Och den här gången kan jag inte längre ta hjälp utav mina vänner.

Den här gången är det upp till mig, upp till mig att göra ett val.
Och jag har tänkt över de, om och om igen.
Det har vart svårt och jag kommer säkert att ångra mig.
Men man måste lyssna på sin inre röst och "göra det med hjärtat"
Ibland måste man helt enkelt inse att saker som en gång betydde mycket för en,
inte betyder lika mycket längre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0