självkänsla/självförtroende 2

HÄR HAR NI 4 PUNKTER SOM ÄR NÅGRA UTAV MINA FAVORIT EGO TIPS!
NI BEHÖVER INTE ALLS HÅLLA MED MIG ELLER TA EFTER UTAN DETTA ÄR BARA VAD JAG TYCKER !

•SOLARIUM -
så man håller sig brun och fräsh! Ingen förtjänar att vara en liten blekfis. 

• SMINK - Bara jag har på mig mitt smink så känner jag stor självkänsla. Det behövs inte mycket bara foundation, puder, mascara, rouge och läppstift! Mitt BRONZER powder är ett måste i min nessesär!

• MUSIK - Jag brukar ha peppad och maxad musik i min ipod när jag typ går i stan eller går i skolans korridorer det boostar en också väligt mycket. Jag lådsas likxom att det är jag som sjunger låten eller att den handlar om mig. De får mig även att känna mig mer viktig än andra! HAHA!

• SOLGLASÖGON - Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv! Haha nej men asså jag är kär i mina brillor det spelar ingen roll om det är sol, regn eller mörkt ute, jag har på mig dem anyway! Dessutom ser man mycket mer cool ut i solglasögon, men ser typ mystisk ut! I like it, så köp ett par snygga glajjor! Lovar att ni kommer må bättre!

NÅGRA UTAV MINA  EGOBOOST LÅTAR

Fergie ft Ludacris - Glamorous
LOK - Sug min
Litanol - Farlig tjej (goodspeed remix)
The Killers - On top


"hon utgör en ny definition för kurvor och skapar avund bland alla subbor"

"Ingenting kan stoppa mig, du måste döda mig med dina bara händer"


LATER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0