skolasjukhemtråkigt !

Chacha bloggen ! Rubriken säger allt. Skolan , blev sjuk och åkte hem , spydde och nu äter glass . Hahaha ingen höjdare förutom det sista där ;D IKNOWULOVEIT. aja whatever . älskar verkligen min syster , hon betyder ALLT för mig och hon tänkte få upp headern så att den syns för folk . hohohohoho :D men nu ska jag gå och spy  :o Nej skojade men kommer snart spy tror jag , hoppas inte på datorn bara , då förstörs mitt liv :'(
aja tjadå bitches ! johanna stefansdotter !!!!  tack för den underbara headern  nu ska jag bara få upp den :D  puss och kram .

Kommentarer
Postat av: Eli!!

haha du bloggar inte så mycket :P du borde lägga up på BDB!

2009-12-15 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0